گاهی وقتا گیر میکنی تو یه قسمت از زندگیت هرچی تلاشم میکنی نمیتونی از اون قسمت درای .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
تا حالا یه ادمی رو دوست داشتی ك
تلاش کنی بابت آسیبهایی که بهت زده
هم درکش کنی ؟!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
سختترین کار این است که منطقی رفتار کنی ؛
در حالی که احساسات خفهات میکند. .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
یه وقتی هست شما واسه
خواستهای که داری صدت و میذاری
انقد میدوئی که بهش برسی
اما وقتی بهت میدنش
عقب میکشی
چون میبینی هیچ خیری توش نیست!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
خیلی فرق هست بین کسی که از سادگی چیزی رو به روتون نمیاره؛تا کسی که بخاطر اینکه آبروتون رو نگه داره سکوت میکنه پس فکر نکنید زرنگید.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
ایتای عزیز وقتی سرخود پیامارو سین میزنی قربون دستت خودتم یه جوابی بهشون بده...
جمله سنگین بود
ایتا میگه دو روز تعطیلی عمومی به علت سنگین بودن جمله
آدما وقتی درمورد چیزی که دوسش دارن حرف میزنن، زیباتر میشن.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
به قولِ حسین عربی:
" زندگی تلختر از آن است که خودت را برایش عاقل جلوه دهی، پس تا میتوانی دیوانه باش و لذت ببر
↯
https://eitaa.com/bestrong_s