خدایا هرکس نمیخواد ما تو زندگیش باشیم ما رو ازش دور کن؛
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
عاشقی دل میدهد
معشوقهای دل میبرد
بُرد در بُرد است و من
مشغول حسرت بردنم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اگه دلتنگش شدی ؛
فکر نکن چی میشه ، پیام بده بهش !
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
روشنی زیاد هم چیز جالبی نیست. آدم همه چیزو میبینه و همه اون رو میبینن. توی تاریکی آدم میتونه خیال کنه که چیزی، جایی، کسی منتظرشه. اما توی روشنایی اصلاً خبری نیست. معلومه که خبری نیست
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
زیبای به صورت نیست زیبای به قلبه
و نمیدونم چطوری ادم ها اجازه قضاوت راجب صورت شکل اندام بقیه میدن
با کارشون نمیدونن با اون فرد چه کاری میکنن با برچسب زدن زشت بودن بر دخترها و پسرها با زندگیشون بازی نکنید
کلمات شوخی نیستن اینکه به یکی بگی زشت یا چاق و بعد بخندی شاید جدی نگیری خودت
ولی اون فرد باعث میشه داغون شه نمیدونی حتی ممکنه چه رژیم های سختی بگیره و به خودش اسیب بزنه یا کلا خودشو از جامعه دور کنه
هرکسی زیبای منحصر به فرد خودش داره
استاندار های زیبای رو بریزید دور
کی گفته فقط با چشم ابی و سبز یا موی بلوند یا با قد بلند و پاهای کشیده میشه زیبا بود؟!