eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
‌ ‌ ‌خدایا هرکس نمیخواد ما تو زندگیش باشیم ما رو ازش دور کن؛ :] https://eitaa.com/bestrong_s
عاشقی دل میدهد معشوقه‌ای دل میبرد ‏بُرد در بُرد است و من مشغول حسرت‌ بردنم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
اگه دلتنگش شدی ؛ فکر نکن چی میشه ، پیام بده بهش ! :] https://eitaa.com/bestrong_s
‏روشنی زیاد هم چیز جالبی نیست. آدم همه چیزو می‌بینه و همه اون رو می‌بینن. توی تاریکی آدم می‌تونه خیال کنه که چیزی، جایی، کسی منتظرشه. اما توی روشنایی اصلاً خبری نیست. معلومه که خبری نیست ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
امیدوارم امشب شبتون بدور از غم و دلتنگی باشع رفقا
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست! شبتون بخیر✨ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
صبحتون به قشنگیه امید مریم :) https://eitaa.com/bestrong_s
زیبای به صورت نیست زیبای به قلبه و نمیدونم چطوری ادم ها اجازه قضاوت راجب صورت شکل اندام بقیه میدن با کارشون نمیدونن با اون فرد چه کاری میکنن با برچسب زدن زشت بودن بر دخترها و پسرها با زندگیشون بازی نکنید کلمات شوخی نیستن اینکه به یکی بگی زشت یا چاق و بعد بخندی شاید جدی نگیری خودت ولی اون فرد باعث میشه داغون شه نمیدونی حتی ممکنه چه رژیم های سختی بگیره و به خودش اسیب بزنه یا کلا خودشو از جامعه دور کنه هرکسی زیبای منحصر به فرد خودش داره استاندار های زیبای رو بریزید دور کی گفته فقط با چشم ابی و سبز یا موی بلوند یا با قد بلند و پاهای کشیده میشه زیبا بود؟!