شکلات تلخ
ادمیت با همین تفاوت ها زیباست ومهم تراز یه ظاهر زیبا یه قلب زیباست مراقب زیبای قبلتون باشید
چقد قشنگ بود
کاش داریم میخونیم راحت از کنارش نگذریم، فک کنیم، عمل کنیم
به پهنای صورت
اگر چه میخندم
اما در درونمغمی بی انتها می رقصد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
تنها دو نفر تو را درک میکنند
کسی که حال تو بر او نیز گذشته است
و کسی که بسیار دوستت دارد ..
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
بی تو
میرفتم؛میرفتم
تنها ؛ تنها
و صبوری مرا؛کوه تحسینمیکرد...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s