eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی من هیچکس و مث خودم نداشتم
همیشه فکر که میکنم میبینم که چقدر برای اطرافیانم وقت میزارم
همیشه با خودم میگم کاش یکیو مث خودم داشتم
که همه جوره کنارم بود و دوستم داشت
به آدمای دورم حسودیم میشه.. خوشبحالشون ک منو دارن
کاش منم یکیو مث خودم داشتم برای همیشه
منم تو حسرت اینا موندم از بچگی تا الان:)
چنان دوستت خواهم داشت که معنای دوست داشتن را عوض کنند... ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
پشتِ‌هرپنجره‌باشم‌نظرم‌خیره به‌توست در نگاهم تو فقط منظره دلخواهی ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
اِنصاف نباشد که منِ خسته‌ی رنجور ، پروانه‌یِ او باشم و او شمعِ جماعت ! ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
عِشق قِلیانیست با طَعمِ خوشِ نَعنا دوسیب میکِشی آزاد باشِی مُبتلاتَر تَر میشَوی ♬ https://eitaa.com/bestrong_s