شُما میگید فَراموشِش کن امّا جِناب شَهریار میگه : "چَشمِ خود بستم که دیگر، چَشمِ مستش نَنگرم ناگهان دِل داد زَد؛ دیوانِه من میبینمَش : )!🥰
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
حق نداری ب کسی دل بدهی الا من پیش روی تو دوراه است فقط من یا من😉♥
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
#زن ، بام نیست تا برای هواخوری به سراغش بروی آسمان است پرواز را بیاموز سیگار نیست که بکشی و تمامش کنی اکسیژن است او را نفس بکش روزنامه نیست که بخوانی و روی نیمکتی جا بگذاری کتاب است او را زندگی کن او یک #«زن» است اگر میتوانی #«مرد» باش.👌
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
╮برات کسیو آرزو میکنم : که اگه یه روز دستتوبریدی اون بیشتر دردش بگیره:) همینقدر ساده،همینقدر عمیق قشنگ🥰
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
وقتی وارد رابطه ای میشید؛ نباید یادتون بره برای بدست آوردنش چقدر ذوق داشتید! نباید یادتون بره چقدر رسیدن به هم دیگه براتون مهم بوده! نباید موقع دعوا یادتون بره که چقدر جونتون واسه هم در میره! مهم تر از همه؛ نباید روز هایی که تو نبودش ممکنه دلتون براش تنگ بشه ولی دیگه کنارتون نباشه رو یادتون بره.🥺
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
↯ https://eitaa.com/bestrong_s
من پیش از تو؟
ی مرده متحرک
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
عیب نداره حالا هر از گاهی قلبت درد بگیره. عوضش یادت میمونه آدمها اونی نیستن که بخوای بهشون راحت اعتماد کنی.
♬
https://eitaa.com/bestrong_s