آنچنان جای گرفتی تو به چشم و دل من
که به خوبان دو عالم نظری نیست مرا
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
- باب اسفنجی: تو چندتا دوستِصمیمی داری؟
+ پاتریک :فقط یهنفر هست؛ که با بقیه فرق میکنه، که اونم تویی؛ من بقیه آدمهارو فقط میشناسم.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
زشت است که شاعر
وسط خواندنِ یک شعر
با آمدنِ واژه ی برگرد
بِگِریَد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ای آنکه دوست دارمت اما ندارمت
جایت همیشه در قلب من درد میکند
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
تنهایی!؟
آشناس
برای هممون، دقیقا همون وقتیه که یه اتفاق خوب واست میفته یا یه خبر خوب میشنوی؛
ولی هیچکس نیست که واسش تعریف کنی..!
و این دقیقا همون رنجِ آشنای ما
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
«رنج او آنقدر طولانی شد که اطرافیانش به آن عادت کردند و از یاد بردند که او سخت در عذاب است...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
تیکه کلاماش شده تیکه کلامات،تیکه کلامات شده تیکه کلامام
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اگ میبینی ساکتم ب خاطر اینه ک دارم میجنگم
میجنگم با آدما با قلبم با مغزم..
♬
https://eitaa.com/bestrong_s