تنهایی!؟
آشناس
برای هممون، دقیقا همون وقتیه که یه اتفاق خوب واست میفته یا یه خبر خوب میشنوی؛
ولی هیچکس نیست که واسش تعریف کنی..!
و این دقیقا همون رنجِ آشنای ما
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
«رنج او آنقدر طولانی شد که اطرافیانش به آن عادت کردند و از یاد بردند که او سخت در عذاب است...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
تیکه کلاماش شده تیکه کلامات،تیکه کلامات شده تیکه کلامام
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اگ میبینی ساکتم ب خاطر اینه ک دارم میجنگم
میجنگم با آدما با قلبم با مغزم..
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اینقدر درگیر راه شدیم
که مقصد رو فراموش کردیم . .
یه نگاه به هدفی که داشتیم
و فعل الانمون بندازیم.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
من بهتون گفتم ک چ چیزایی اذیتم میکنه و شما همونارو انجام دادین
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من هر نفسم بر نفسِ ناز تو بند است ؛
من مشتريَم قيمت لبخندِ تو چند است؟. . .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
متاسفانه یا خوشبختانه به هیچ عنوان هیچ حرفی در هیچ ابعادی با هیچ موجود زنده ای در هیچ جایی ندارم که بزنم،فقط میخوام بشینم یه گوشه سکوت کنم، نفس بکشم و وقتی بهتر شدم فقط برای خودم و هدف هام بدون کمک کسی تلاش کنم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s