ولی گاهی وقتا فقط نیاز دارم با تو صحبت کنم انگار کلی از وجودم تخلیه میشه ..
ولی نمیدونم چرا حسش نیست..
فکر کنم به خاطر اینه که دوتامون یچیمون هست
ولی وقتی به چشات نگاه میکردم انگار کل وجودتو حس میکردم و دوست داشتم یکاری کنم ولی اینجوری نبینمت
شاید قضیه همون لذت اس که بعدش رنج داره همون اشتباهی که تجربه میشه
ولی هیچ وقت دوست ندارم اشتباهی باعث از بین رفتن و دوریمون بشه...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکستن شیشه عطر بوی قوی عطر رو
به ما میده اما برای آخرین بار...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s