الان که برام مهمی قدرمو بدون،شاید بعدا با شنیدن صدات یا دیدنت فقط ی لبخند بزنم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
صبر پرید از دلم، عقل گریخت از سَرَم
تا به کجا کشد مرا مستی بی اَمانِ تو...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
تنهایی و رسوایی، بی مهری و آزار
ای عشق ببین من چه کشیدم تو چه کردی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
از جهان مانده فقط "جان" مرا ترک کند!
من چنانم که محال است کسی درک کند...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
دنیای عجیبی شده
ما آدما، خودمون هم به خودمون رحم نمیکنیم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
از وقتی نداشتنت رو تجربه کردم
فهمیدم آدما میتونن بدونِ قلب هم زنده بمونن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هرگز با چشمهای من خودت را تماشا نکردهای تا بدانی چقدر زیبایی... هرگز با گوشهای من خودت را نشنیدهای تا بدانی چه آرامشی در صدایت ریخته! هرگز با پاهای من، با شوق به سمتِ خودت قدم برنداشتهای و هرگز با دستهای من دست خودت را نگرفتهای! تو هرگز با قلبِ من خودت را دوست نداشتهای و نمیدانی چگونه میشود عاشقت شد و از این عشق مُرد! تو نمیدانی... تو هیچ چیز نمیدانی...
یادگاری از شما
https://eitaa.com/bestrong_s
عادت ندارم دردِ دلم را به هر کسی بگویم پس خاکش میکنم زیرِ چهره ی خندانم تا همه فکر کنند نه دردی دارم و نه قلبی
یادگاری از شما
https://eitaa.com/bestrong_s
تو خیلی زیبایی نه فقط بخاطر چهرهت! بخاطر قلب بزرگ و مهربونت، بخاطر تکیه گاه بودنت، بخاطر سنگ صبور بودنت، بخاطر لبخندهای دلنشینت، بخاطر امنیت و اهمیتی که به اطرافیانت میدی. با وجود تو زندگی خیلی قشنگتره.. 『
یادگاری از شما
https://eitaa.com/bestrong_s