شکلات تلخ
♬ https://eitaa.com/bestrong_s
دنیا چقد قشنگ میشد اگ ب جای بیرون آدما درونشون رو نگاه میکردیم
یه حسی مثلِ سقوط از آخرین طبقهی آسمونخراش، توی دلِ اقیانوس
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
همیشه که پاییز فصل عاشق شدن قدم زدن و شعر خواندن نیست گاهی هم فصلیست که میشود رویِ بعضی از خاطرهها مثل برگهای ریخته شده درخت پا گذاشت و رفت.
"🍁
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
شده انقدر بهش فکر کنی
که وقتی میخوای یکیو صدا بزنی
اشتباهی اسم اونو بگی؟
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ن اینکه نخواما ولی من دیگه یادم رفته از شادی نوشتن چجوریه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
تنها دل بیچاره ی ما نقش زمین شد؟
یا هر که نگاهش به تو افتاد چنین شد؟
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
همهی آدمها ظرفیت بزرگ شدن را ندارند !
اگر بزرگشان کنیم گم می شوند و دیگر نه شما را می بینند نه خودشان را ...
بیایید به اندازه ی آدمها دست نزنیم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
همیشه یه کم حقیقت پشت "شوخی کردم” یه کم آگاهی پشت “نمیدونم” یه کم احساس پشت “مهم نیست” و یه کم درد پشت “خوبم” وجود داره
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شایـد من بهتریـن آدم زندگیـت نباشـم :)
ولـی فقط امیدوارم یـه روزی برسه اسمم رو شنیدی
لبخند بزنـی و بگـی 'اون متفاوت بـود'
♬
https://eitaa.com/bestrong_s