شکلات تلخ
من ؟ همچو پرنده ای حبس شده در توهم ِسقوط ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟
تکهای غم یا پارهای دلتنگی؟
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
غمگینِ وقتی میخوام از تو صحبت کنم، از فعلهای گذشته استفاده میکنم، غمگینِ که در گذشته موندی و حالا کنارم نیستی، غمگینِ که جزو خاطراتِ گذشتهای
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
کسی چه میداند من امروز چند بار فرو ریختم چند بار دلتنگ شدم، از دیدن کسی که فقط پیراهنش شبیه تو بود
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
کسی رو شَبا با حالِ بد رها نکنید، دیگه خوابِش نمیبره
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
گاهی خرد شدن اُستخونامو
زیرِ بارِ همه زندگی نَکردنام حِس میکنم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
تو تنهایی هاتون دنبال کسی نگردین، اشتباه ترین انتخاب ها مال همون موقعس
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
نوشته بود:
" نیمی از تنهاییِ یکدیگر را برای خود برداشته بودند، و هنوز هم تنها بودند؛
امّا با هم
↯
https://eitaa.com/bestrong_s