نوشته بود:
" نیمی از تنهاییِ یکدیگر را برای خود برداشته بودند، و هنوز هم تنها بودند؛
امّا با هم
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
آدمای کم حرف، فقط با کسایی که دوسشون دارن زیاد حرف میزنن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
یک روز میرسد که در آغوش گیرمت...
هرگز بعید نیست
خدا را چه دیده ای؟
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
انقد از خوبیات گفتم الان خجالت میکشم بگم تنهامگذاشتع
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
پیش از آنکه تو بخواهی از کنارت میروم
تا بدانی عذر ما را خواستن کارِ تو نیست
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
موندم
موندم
موندم
موندم ، موندم ، موندم ، موندم و بازم موندم
دیدے ؟ خوندنشم برات خستـہ ڪنندس !!
حالا فـڪرش و بــڪن این همـہ وقت موندم و این شد چرا ؟!
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
بُگذَر شبى به خلوتِ اين همنشينِ درد
تا شرحِ آن دهم كه غمت با دلم چه کرد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s