موندم
موندم
موندم
موندم ، موندم ، موندم ، موندم و بازم موندم
دیدے ؟ خوندنشم برات خستـہ ڪنندس !!
حالا فـڪرش و بــڪن این همـہ وقت موندم و این شد چرا ؟!
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
بُگذَر شبى به خلوتِ اين همنشينِ درد
تا شرحِ آن دهم كه غمت با دلم چه کرد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
گر سر برود ز سر هوایت نرود تاثیر طلسم چشمهایت نرود فرشی ز دل شکسته انداختهام آهسته بیا شیشه به پایت نرود . .
یادگاری از شما
https://eitaa.com/bestrong_s
تو چه دانی که چها کرد فراقت با من . .؟
یادگاری از شما
https://eitaa.com/bestrong_s
و چقدر غمانگیز است این که آدم بخواهد تمامِ وقت مراقبِ خود باشد تا آنچه را احساس میکند به زبان نیاورد . .
یادگاری از شما
https://eitaa.com/bestrong_s
تنها یک زن میداند شنیدن « دوستت دارم » هرگز نه کهنه میشود نه تکراری
یادگاری از شما
https://eitaa.com/bestrong_s
چه کنم با غم خویش؟ که *** بغض دلم میترکد دلِ تنگم زعطش میسوزد شانه ای میخواهم که گذارم سر خود بر رویش و کنم گریه که شاید کمی آرام شوم ولی افسوس که نیست !
یادگاری از شما
https://eitaa.com/bestrong_s
کجای زندگیمونو اشتباه رفتیم که روز ها همیشه بی حوصله ایم و شبها همش دلتنگ.....
یادگاری از شما
https://eitaa.com/bestrong_s
دیر جواب دادن پیامم از طرف تو برام مهم نیس ولی اینو بدون ک اینکار بهم کمک میکنه سریعتر احساساتم رو نسبت ب تو از دست بدم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من شکستم که نیفتد ترکی بر دل تو،
نشد آرام دلت؟
باز بگو می شکنم(:
♬
https://eitaa.com/bestrong_s