دوست دارمش...!
مثل دانه ای که نور را
مثل مزرعی که باد را
مثل زورقی که موج را
یا پرنده ای که اوج را...
دوست دارمش .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
من واقعا آدمِ زود رنجی نیستم
آدمی نیستم که با حرفای آدما به هم بریزم
اگه میبینی گاهی ازت دلخور میشم ،
برای اینه که دوستت دارم .
برای اینه که برام مهمی .
برام مهمه در موردم چه فکری میکنی و
چی تو سرت میگذره
برای اینه که من از هر آدمی انتظار دارم
ناراحتم کنه ولی از تو نه!
من طاقت اینکه تو ناراحتم کنی رو ندارم
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
وقتی فهمیدید یکي بهتون دروغ گفته ؛
دلیلشو نپرسید البته اگه دوست دارید یه دروغ
دیگه نشنوید.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
خستهترين آدم دنيا هم كه باشى،
دلت میخواهد با خانه نشين قلبت
بىانتهاترين جادهدوستداشتن را قدم بزنى...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
پرسیدند اورا با دنیا عوض میکنی؟
خندیدم و گفتم: مگر میشود اورا با خودش عوض کرد؟
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
از وقتی فهمیدم دوست دارم ،
برای ِهمصحبتی ِبیشتر جملاتم طولانیتر میشد ...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s