به چه مانند کنم موی پریشان تو را؟
به دل تیره شب؟
به یکی هاله دود؟
یا به یک ابر سیاه
که پریشان شده و ریخته بر چهره ماه؟
به چه مانند کنم؟
من ندانم تو بگو..
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
مجتهدها هم اگر مانندِ من، عاشق شوند ..
شانه بر مویِ سرِ معشوق، واجب میشود ...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
من سالهاست در میان سکوت شب و خاطرات پاییزگونِ او گمشدهام.
ولی همچنان در انتظار بارانم...
که شاید زیرِ باران خود را بیابم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
دلاسخت است اگرمانندیک فرماندهیِعاشق
امیرِ یک سپاه،اما اسیر یک نفر باشی. . .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
قلبت؛کتابِچشمتاست
آنچهچشمبنـگرددرقلـبمینشیند!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
گاهي يِ حرفایي رو نمیشه زد . .
یه اشکایي رو نمیشه ریخت
مثلِ جایی كِ هوشنگ ابتهاج میگه :
سال ها نگفتِه ماند این شرح درد ″
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
اولین بار که تو را دیدم، زخمی داشتی که از دیگری بود. من تو را با زخمهایت دوست داشتم.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
آدم تو اعصاب خوردیاش چهارتا داد میزنه در اتاق و محکم میکوبه به هم ولی بازم گوشش به دره که یکی بیاد در بزنه ببینه چیشده.
آدم همیشه نیاز داره یکی نگاهش کنه از بیرون
وگرنه که درو محکم نمیبست؛ میبست؟!. . .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s