دلاسخت است اگرمانندیک فرماندهیِعاشق
امیرِ یک سپاه،اما اسیر یک نفر باشی. . .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
قلبت؛کتابِچشمتاست
آنچهچشمبنـگرددرقلـبمینشیند!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
گاهي يِ حرفایي رو نمیشه زد . .
یه اشکایي رو نمیشه ریخت
مثلِ جایی كِ هوشنگ ابتهاج میگه :
سال ها نگفتِه ماند این شرح درد ″
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
اولین بار که تو را دیدم، زخمی داشتی که از دیگری بود. من تو را با زخمهایت دوست داشتم.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
آدم تو اعصاب خوردیاش چهارتا داد میزنه در اتاق و محکم میکوبه به هم ولی بازم گوشش به دره که یکی بیاد در بزنه ببینه چیشده.
آدم همیشه نیاز داره یکی نگاهش کنه از بیرون
وگرنه که درو محکم نمیبست؛ میبست؟!. . .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
هرچند جهان
با تب و اشوب عجین است
اغوش تو ارام ترین جای زمین است
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
دلم بدون تو غمگین و با تو افسردهست
چه کردهای که ز بود و نبودت آزردهست
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شاید بگم خوبم
شاید از دور با این فاصله نتونی بفهمی خوبم یا نه
ولی بعضیا هستن که حتی اگه بگی خوبم،بازم میفهمن یه جای کار میلنگه.
از طرز چت کردنت،از عادی نبودنت،پس نیاز نیست همیشه بگی خوب نیستم تا یه نفر بفهمه؛اونی که باید بفهمه اول از همه میفهمه.
این دقیقا همونیه که وسط چت بیشتر از صد بار ازت میپرسه
_خوبی؟
+اره خوبم چطور؟
_مطمئنی خوبی؟
و این دقیقا همون کسیه که فقط برای ت یه جفت گوش شنواي نو داره که برای هیچکس بازش نکرده.
نگهش داشته برای خدِ خدت.
اگر حتی یه دونه از اینا تو زندگیاتون دارین،دیگه هیچ غمی نمیتونه ناراحتتون کنه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s