شاید بگم خوبم
شاید از دور با این فاصله نتونی بفهمی خوبم یا نه
ولی بعضیا هستن که حتی اگه بگی خوبم،بازم میفهمن یه جای کار میلنگه.
از طرز چت کردنت،از عادی نبودنت،پس نیاز نیست همیشه بگی خوب نیستم تا یه نفر بفهمه؛اونی که باید بفهمه اول از همه میفهمه.
این دقیقا همونیه که وسط چت بیشتر از صد بار ازت میپرسه
_خوبی؟
+اره خوبم چطور؟
_مطمئنی خوبی؟
و این دقیقا همون کسیه که فقط برای ت یه جفت گوش شنواي نو داره که برای هیچکس بازش نکرده.
نگهش داشته برای خدِ خدت.
اگر حتی یه دونه از اینا تو زندگیاتون دارین،دیگه هیچ غمی نمیتونه ناراحتتون کنه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
این شعر وحشی بافقی یکی از قشنگ ترین چیزاییه که خوندم:
« ما چون ز دری پای کشیدیم، کشیدیم
امید ز هر کس که بریدیم، بریدیم
دل نیست کبوتر که چو برخاست نِشیند
از گوشهٔ بامی که پریدیم، پریدیم... »
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
وجودی که جنونی عظیم را در خود
پنهان نداشته باشد،بی ارزش است.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
میزنم امشب ب دریا قایق دل را ولـی
ڪاش وقتے ک دلم لرزید پارو بشڪـند...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
حس عشق مقدسه،ولی این حسِ
مسئولیته که تعهد می آفرینه. . .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
به قول مهدی بصیرت :
این هنر نیست که یکی عاشقت شده باشه؛
هنر اینه که نزاری پشیمون شه
پشیمون از اینکه عاشقت شده
و انتخابت کرده.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s