به قول مهدی بصیرت :
این هنر نیست که یکی عاشقت شده باشه؛
هنر اینه که نزاری پشیمون شه
پشیمون از اینکه عاشقت شده
و انتخابت کرده.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
میگفت : برام حرف بزن
صدات قشنگه
خندهام میگرفت و میگفتم :
کجاش قشنگه آخه
میگفت : تو نمیفهمی ، یه فرکانسی
داره که هرکسی نمیشنوه
میگفتم : مثلن چه فرکانسی؟!
سرشو میزاشت رو شونههام میگفت :
حرف بزن
صدات پر از فرکانس آرامشه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هر چی بیشتر عینکم رو تمیز میکنم،
دنیا رو کثیف تر میبینم...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
نکند دست کسی
دست تو را
لمس کند
کاش این دلهره
اینقدر
دل آزار نبود...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
کوری یعقوب یا رسوایی بانوی مصر؟ اولی عشق است اما دومی تاوان عشق
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
تلخ ترین قسمت مجسمه
لبخندیه ک با چاقو تراشیده شده
زندگی همینقدر مجبورت میکنه مقاوم باشی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
کوری یعقوب یا رسوایی بانوی مصر؟ اولی عشق است اما دومی تاوان عشق ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
صبور باش که اعجاز صبر، هم یعقوب
به وصل یار رسانید هم زلیخا را
♬
https://eitaa.com/bestrong_s