اگر میدانستند در دل ما چه جایگاهی داشتند ؛ از شرمساریِ رفتارشان به گریه میافتادند ...
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
عبور کردی و رفتی چنان که هیچ نبودی
رسیدن است و جدایی، درود بر نرسیدن
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
کاش هیچوقت از هم جدا نشن ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
کاش هیچوقت از هم جدا نشن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اگه ازم بپرسن قشنگترین واژهای که یاد گرفتی چیه؟
میگم پذیرش...
پذیرفتن شرایط با تمام سختیهاش
پذیرفتن آدما با تمام نقصهاشون
پذیرفتن اینکه مشکلات هست ولی باید ادامه داد
پذیرفتن اینکه گاهی اشتباه میکنم
پذرفتن اینکه من کامل نیستم
داشتن پذیرش یعنی پایان دادن تمام دعواها و اختلافها
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
تک و تنها تر از آنم که به دادم برسند
آنچنانم که شدم دست به دامان خودم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شاید همین دردی که امروز تحمل میکنی ، راه نجات تو باشد.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
ما که از دشمن و از دوست فـراوان خوردیم
کاش اما زِ تـو دیگر نرسد زخم به دل
↯
https://eitaa.com/bestrong_s