eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
‏اگه ازم بپرسن قشنگ‌ترین واژه‌ای که یاد گرفتی چیه؟ میگم پذیرش... پذیرفتن شرایط با تمام سختی‌هاش پذیرفتن آدما با تمام نقص‌هاشون پذیرفتن اینکه مشکلات هست ولی باید ادامه داد پذیرفتن اینکه گاهی اشتباه میکنم پذرفتن اینکه من کامل نیستم داشتن پذیرش یعنی پایان دادن تمام دعواها و اختلاف‌ها ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
تک و تنها تر از آنم که به دادم برسند آنچنانم که شدم دست به دامان خودم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
شاید همین دردی که امروز تحمل میکنی ، راه نجات تو باشد. ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
ما که از دشمن و از دوست فـراوان خوردیم کاش اما زِ تـو دیگر نرسد زخم به دل ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
موقع پیاده روی، رعایت خطوط موزائیک، برام اهمیت بیشتری داره تا دیدن چهره آدمها ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
توصیه من به شما اینه که زیاد در دسترس نباشید ملت نمیدونن این شعوره که دارید به خرج میدید فک میکنن بیکارید ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
چه خوب است پیدا کردن کسی که زورش به بی‌حوصلگی ما برسد ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
شبت بدور از دلتنگی 🌱
صبحتون ب زیبایی چشاتون
سالها در اوج تنهای مرا یادَت نبود تا شدم از قله‌ی عمرم سرازیر آمدی؟! ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
درمن،منی ماند کِه دیگر دِل ندارد ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
سخن خلاصه‌کنم ، عاشقی همان رنجی‌ست ‌ که در فراقِ ثریا ، به شهریار گذشت ♬ https://eitaa.com/bestrong_s