eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
ما که از دشمن و از دوست فـراوان خوردیم کاش اما زِ تـو دیگر نرسد زخم به دل ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
موقع پیاده روی، رعایت خطوط موزائیک، برام اهمیت بیشتری داره تا دیدن چهره آدمها ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
توصیه من به شما اینه که زیاد در دسترس نباشید ملت نمیدونن این شعوره که دارید به خرج میدید فک میکنن بیکارید ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
چه خوب است پیدا کردن کسی که زورش به بی‌حوصلگی ما برسد ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
شبت بدور از دلتنگی 🌱
صبحتون ب زیبایی چشاتون
سالها در اوج تنهای مرا یادَت نبود تا شدم از قله‌ی عمرم سرازیر آمدی؟! ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
درمن،منی ماند کِه دیگر دِل ندارد ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
سخن خلاصه‌کنم ، عاشقی همان رنجی‌ست ‌ که در فراقِ ثریا ، به شهریار گذشت ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
گله ای نیست از این زندگی، ولی کاش بودی و خستگی هایم را میگفتم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
ناآرومم، نااُمیدم، ناتوانم، ناخوشم. تمام "نا" های غمگین دنیام ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
امروز مدام زمزمه می‌کنم: «گرت چو نوح نبی صبر هست در غم طوفان، بلا بگردد و کام هزارساله برآید.» و «هزارساله» رو طوری تلفظ می‌کنم که آخ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s