ما که از دشمن و از دوست فـراوان خوردیم
کاش اما زِ تـو دیگر نرسد زخم به دل
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
موقع پیاده روی، رعایت خطوط موزائیک، برام اهمیت بیشتری داره تا دیدن چهره آدمها
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
توصیه من به شما اینه که زیاد در دسترس نباشید
ملت نمیدونن این شعوره که دارید به خرج میدید
فک میکنن بیکارید
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
چه خوب است پیدا کردن کسی که
زورش به بیحوصلگی ما برسد
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
سالها در اوج تنهای مرا یادَت نبود
تا شدم از قلهی عمرم سرازیر آمدی؟!
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
سخن خلاصهکنم ، عاشقی همان رنجیست
که در فراقِ ثریا ، به شهریار گذشت
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
گله ای نیست از این زندگی، ولی
کاش بودی و خستگی هایم را میگفتم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ناآرومم، نااُمیدم، ناتوانم، ناخوشم. تمام "نا" های غمگین دنیام
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
امروز مدام زمزمه میکنم:
«گرت چو نوح نبی صبر هست در غم طوفان،
بلا بگردد و کام هزارساله برآید.»
و «هزارساله» رو طوری تلفظ میکنم که آخ
♬
https://eitaa.com/bestrong_s