سخن خلاصهکنم ، عاشقی همان رنجیست
که در فراقِ ثریا ، به شهریار گذشت
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
گله ای نیست از این زندگی، ولی
کاش بودی و خستگی هایم را میگفتم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ناآرومم، نااُمیدم، ناتوانم، ناخوشم. تمام "نا" های غمگین دنیام
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
امروز مدام زمزمه میکنم:
«گرت چو نوح نبی صبر هست در غم طوفان،
بلا بگردد و کام هزارساله برآید.»
و «هزارساله» رو طوری تلفظ میکنم که آخ
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
به چشمهایم نگاه کرد و گفت: با هم درستش می کنیم. و چه لذتی داشت این "با هم"، حتی اگر با هم هیچ چیزی هم درست نمیشد، حتی اگر تمام سرمایهام بر باد میرفت، حسی که به واژهی "با هم" داشتم را با هیچ چیزی در این دنیا معاوضه نمیکردم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
پیدا کردن کسی که بهت بگه دوسِت دارم سخت نیست پیدا کردن کسی که بهت ثابت کنه دوسِت داره سخته.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
من درک نمیکنم چرا سرنوشت اجازه میده افرادی همدیگر و ملاقات کنن ک...
هیچ راهی برای بودن اونها با هم وجود نداره.
یه شعر قشنگی عالی شیرازی داره ک میگه:
«یا رب نگاه کَس به کسی آشنا مکن
ور میکنی ، کرم کن و از هم جدا مکن!»
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
با بعضیا لب جدول هم بشینی بهت حال میده،مهم جاش نیست مهم آدمشه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
تو به من یه عشق من به تو یه نادیده گرفتن بدهکارم.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s