من درک نمیکنم چرا سرنوشت اجازه میده افرادی همدیگر و ملاقات کنن ک...
هیچ راهی برای بودن اونها با هم وجود نداره.
یه شعر قشنگی عالی شیرازی داره ک میگه:
«یا رب نگاه کَس به کسی آشنا مکن
ور میکنی ، کرم کن و از هم جدا مکن!»
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
با بعضیا لب جدول هم بشینی بهت حال میده،مهم جاش نیست مهم آدمشه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
تو به من یه عشق من به تو یه نادیده گرفتن بدهکارم.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
عمیق ترین قسمت تنهایی آدما اونجاست که از خودشون به خودشون پناه میبرن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
نکند صبح شود جای تو خالی باشد
بوی عطر تو فقط بر تن قالی باشد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شاید قشنگتر از من واست وجود داشته باشه، ولی هیچکی نمیتونه قشنگتر از من دوست داشته باشه(:
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
میدونی که خوشحالی میتونست،من وقتی پیشِ توام باشه
ولی خب شد منِ پیش از تو.
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
خلاصه بگم
تاحالا نبودن ی ادم انقد اذیتم نکرده بود
♬
https://eitaa.com/bestrong_s