بعضیامون خیلی بیرحمانه داریم یه دردایی
رو تحمل میکنیم و دردایی ك خیلی بزرگتر از قد و قوارهی ماست ! هیچوقت حق انتخابی براشون نداشتیم زورشون خیلی بیشتر از لبخندایی هست ك داریم و دردایی ك هر بار از خودت میپرسی خب چرا بازم من ! هر بار جوابی ك هیچوقت پیداش نکردی برای سوالت غمگین و غمگینترت میکنه
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
خواستم باهات زندگی جدید بسازم
زدی زندگی خودمم خراب کردی.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
آخرش مغزم میپوسه از حجمِ حرفایی که باید میزدم ولی نزدم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
میگما ديدي وقتي موزيك گوش ميدي
جاهاي قشنگشو برميگردي عقب دوباره گوش ميدي
اي كاش ميشد اينكارو با زندگي هم كرد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
به یه نقطه زل نزن
پاتو تکون نده
پوست لبتم نکن
میگذره،همه چی درست میشه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
بعداً؟! بعداً دیگه چیزی ازم نمیمونه. ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
بعدا؟
بعدا دیگه با عشق نگاهت نمیکنم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
باور کن وقتی ازت ناراحت میشم که واسم مهم باشی وگرنه من خنثی ترین آدمیم که از دید یه غریبه وجود داره :)
♬
https://eitaa.com/bestrong_s