شب گشته دوباره منم آن رهگذر سرد
که در خلوتِ تو پرسه زنان سیر بگرید
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
گویی که تو را در شب من سخت فشردند
تا با منِ تنها همه شب پیر بگرید
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
داغی که همه روز سپردی به دل من
خود آمده تا با شبِ غم خوار بگرید
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
دلم ذوق قبلا و میخواد مثلِ چند سال پیش که کتابای سال جدیدمو ورق میزدم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
نمیدونم چه مشکلیه دچارش شدم ولی همیشه در بهترین حالتِ ممکن هم انگار بازم یچیزی کمه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
انگار دونفر درونم هستند
یکی میخواهد تمام دنیارا ببیند و دیگری
حتی نمیخواهد اتاقش را ترک کند
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
حالم:
اگر بخوام انکار نکنم ، باید بگم زیادی داغونم ، زیادی بم فشار تحمیل شده ، زیادی دارم نابود میشم ، زیادی خستم ، زیادی حرفامو تو خودم ریختم و انگار حرفای که تو سینه دارم از جنس سکوته، و به معنای واقعی دارم کم میارم.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s