داغی که همه روز سپردی به دل من
خود آمده تا با شبِ غم خوار بگرید
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
دلم ذوق قبلا و میخواد مثلِ چند سال پیش که کتابای سال جدیدمو ورق میزدم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
نمیدونم چه مشکلیه دچارش شدم ولی همیشه در بهترین حالتِ ممکن هم انگار بازم یچیزی کمه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
انگار دونفر درونم هستند
یکی میخواهد تمام دنیارا ببیند و دیگری
حتی نمیخواهد اتاقش را ترک کند
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
حالم:
اگر بخوام انکار نکنم ، باید بگم زیادی داغونم ، زیادی بم فشار تحمیل شده ، زیادی دارم نابود میشم ، زیادی خستم ، زیادی حرفامو تو خودم ریختم و انگار حرفای که تو سینه دارم از جنس سکوته، و به معنای واقعی دارم کم میارم.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
من خیلی وقتا ناراحت شدم، خیلی وقتا به دل گرفتم. خیلی وقتا اذیت شدم، اما زدم به یه کوچه و یه راهه دیگه. به رو خودم نیاوردم و از درون ... شدم، شکستم. میخوام اینو بهت بگم اگه میبینی با جملت فقط یه لبخند بهت زدم و هیچی نگفتم. بدون اون لحظه پر درد ترین حرفتو فرو کردی تو قلبم، میخوام اینو بگم که مراقب حرفامون، جمله هامون، خیلی باشیم. بعضی وقتا آدما میشکنن و تیکه تیکه میشن، تو هم نمیتونی مثل پازل دوباره بچینی و مثل اولش کنی.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
یه بار میگم و دیگه ن شما تکون نمیخوری از پیش من(:
حالا بد یا خوب هرچی پیش اومد
پیر میشیم بیخ ریش هم:)