من خیلی وقتا ناراحت شدم، خیلی وقتا به دل گرفتم. خیلی وقتا اذیت شدم، اما زدم به یه کوچه و یه راهه دیگه. به رو خودم نیاوردم و از درون ... شدم، شکستم. میخوام اینو بهت بگم اگه میبینی با جملت فقط یه لبخند بهت زدم و هیچی نگفتم. بدون اون لحظه پر درد ترین حرفتو فرو کردی تو قلبم، میخوام اینو بگم که مراقب حرفامون، جمله هامون، خیلی باشیم. بعضی وقتا آدما میشکنن و تیکه تیکه میشن، تو هم نمیتونی مثل پازل دوباره بچینی و مثل اولش کنی.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
یه بار میگم و دیگه ن شما تکون نمیخوری از پیش من(:
حالا بد یا خوب هرچی پیش اومد
پیر میشیم بیخ ریش هم:)
تو قشنگ تر اَ این حرفا بودی اینی که شدی به تو نمیاد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
قرصهایم ، باعثِ تسکینِ اعصابم که هیچ
میکند این قرصها ، آخَر مرا بیمارتر
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
کاش هیچوقت از هم جدا نشن ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
کاش هیچوقت از هم جدا نشن
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
والا من ک نشسته بودم یه گوشه ک یهو بزرگ شدم همه چی افتاد گردنم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
آدمارو مجبور نکن
برات وقت بذارن
اگه واقعا دوستت داشته باشن
بیشتر وقتشون مال توئه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s