اینو هزار بار بخون:
مردم میگن هیچوقت نباید بیخیال کسایی که دوستشون داری بشی، اما گاهی باید تسلیم شی چون با جنگیدن برای کسی که اهمیتی نمیده، تنها داری به خودت آسیب میزنی.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
نبودنت درست شبیه سیگارِ بدون فندکه
همینقدر بی خاصیت(:
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
یه دیالوگی هست که میگه:
"دوست داشتن آدما ربطی به کنار هم بودنشون نداره"و من اینو با تموم وجودم درک میکنم.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
چیزی که همیشه برایم عجیب بوده است
این است که اصولا اشک در برنامهی خلقت پیشبینی شده
یعنی آدم بناست که گریه کند!
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
آدما هرچقدرم قوى باشن بعضى وقتا نياز دارن
به احساس همدردى، نياز دارن ببينن يكى
هست نگران حالشونه، نياز دارن به تكست
«نگران نباش درست ميشه» به يه بغل گرمى
كه دل نگرانیاشون رو بسپرن بهش
آدم نیاز داره یکی باشه.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
میدونی نهنگا خیلی بد بختن
هر چی گریه کنن دل دلبرشون براشون نمیسوزه فکر میکنه آب دریاست رو صورتشون
اینه ک یهو نهنگه دلش میپُکه میاد میشینه تو ساحل و میمیره
♬
https://eitaa.com/bestrong_s