یه دیالوگی هست که میگه:
"دوست داشتن آدما ربطی به کنار هم بودنشون نداره"و من اینو با تموم وجودم درک میکنم.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
چیزی که همیشه برایم عجیب بوده است
این است که اصولا اشک در برنامهی خلقت پیشبینی شده
یعنی آدم بناست که گریه کند!
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
آدما هرچقدرم قوى باشن بعضى وقتا نياز دارن
به احساس همدردى، نياز دارن ببينن يكى
هست نگران حالشونه، نياز دارن به تكست
«نگران نباش درست ميشه» به يه بغل گرمى
كه دل نگرانیاشون رو بسپرن بهش
آدم نیاز داره یکی باشه.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
میدونی نهنگا خیلی بد بختن
هر چی گریه کنن دل دلبرشون براشون نمیسوزه فکر میکنه آب دریاست رو صورتشون
اینه ک یهو نهنگه دلش میپُکه میاد میشینه تو ساحل و میمیره
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
گاهی یک دیدار حتی از دور
حال آدمی را دگرگون خواهد کرد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
دیدی یه وقتایی یه چیزایی میفهمی که به هیچکس نمیتونی بگی؟ یعنی نه اینکه نتونی بگی ها اتفاقا میتونی ولی گفتن نداره
♬
https://eitaa.com/bestrong_s