تو دوران دانشگاه٫ من از یکی خیلی خوشم میومد٫ هر کاری میکردم که به من توجه کنه٫ جزوه براش میفرستادم٫ واسش مریض جور میکردم٫ ساعت روتیشنا رو واسش اکی میکردم٫ تقریبا همه کار
یادمه وقتی استوری میذاشتم همیشه چک میکردم که اون استوریمو چک کرده یا نه٫ ریپلای میکنه یا نه
این ارتباط به هزار و یک دلیل ادامه پیدا نکرد تا این که چند وقت پیش بعد از دو سال همکلاسی سابق استوری منو ریپلای کرد و احوالپرسی کرد و من به خودم اومدم دیدم اصلا یادم رفته بوده همچین فردی وجود خارجی هم داره
یه لحظه به خودم گفتم آدمی که شش سال اینقدر برای من اهمیت داشت
امروز حتی یادمم نمیاد درست که کیبوده یا چرا من ازش خوشم میومده
میخوام بهتون بگم که بچه ها جون شاید آدمایی باشن که شما امروز دیوانه وار دوست شون داشته باشین ولی چن سال دیگه حتی اسمشونم درست یادتون نیاد
پس سخت نگیرین و بگذرین
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
ميانِ اين هَمهِ هياهو" تو "
آن آرامشى باش
كه يكبارهِ نازل ميشود
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هیچ بعید نیست که انسان بگوید خداحافظ و بند بند وجودش میخواهم بمانم باشد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
همونجایی که فکر میکنین خیلی خوب کسی رو شناختین؛ دقیقا همونجا منتظر باشین که حسابی غافلگیرتون کنه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
یه قانونی هست که میگه تا وقتی خطر از دست دادن چیزیو حس نکنی، واسه نگه داشتنش تلاش نمیکنی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
کسی که جوابتو با سردی می ده، یه خوبی داره، اینکه میفهمی ازت دلخوره. با سرد بودنش داره می گه ازت ناراحتم. ولی وقتی بعد از اینکه کلی ناراحتش کردی و اون دیگه ناراحت نبود و جوابتو مثل همیشه داد، این یعنی بدترین اتفاقی که می تونه بیفته. یعنی دیگه تورو از قلبش انداخته بیرون و دیگه حتی نمیتونی ناراحتش کنی و درواقع دیگه حرفات براش مهم نیست. مواظب باشین هیچوقت کار به این مرحله نرسه چون هیچگونه راه برگشتی وجود نداره
♬
https://eitaa.com/bestrong_s