کسی که جوابتو با سردی می ده، یه خوبی داره، اینکه میفهمی ازت دلخوره. با سرد بودنش داره می گه ازت ناراحتم. ولی وقتی بعد از اینکه کلی ناراحتش کردی و اون دیگه ناراحت نبود و جوابتو مثل همیشه داد، این یعنی بدترین اتفاقی که می تونه بیفته. یعنی دیگه تورو از قلبش انداخته بیرون و دیگه حتی نمیتونی ناراحتش کنی و درواقع دیگه حرفات براش مهم نیست. مواظب باشین هیچوقت کار به این مرحله نرسه چون هیچگونه راه برگشتی وجود نداره
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
بعضی وقتا تو واسش آدم درستی هستی، ولی اون هنوز واسه داشتن آدم درست آماده نیست.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
و قسم به حرف هایی که جویده شدند
تا دلی آزار نبیند از گفتنشان
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
باشه ولی وقتی داری تو فکرش غرق میشی و یهو لبخند میزنی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
و من کمی بعد ممکن است دیگر نباشم
شاید هر نگاهم ، نگاه خداحافظی باشد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
نهنگی دید مرگش رآ، ولی دل را به ساحل زد
من از پایان ِخود آگاهم اما ؛"دوستت دارم"
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
من شاعرانه غرق تماشای او
ولی
او عاشقانه ، غرق تماشای دیگری ست
♬
https://eitaa.com/bestrong_s