eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
‏بعضی از دعواها واسه بهتر شدنِ رابطست ، نه تموم کردنش. . . :] https://eitaa.com/bestrong_s
زندگی سخت نیست غمش سختش می‌کند دلها تنگ نیست انتظار تنگش می‌کند عشق زیباست دروغ زشتش می‌کند دل هیچکس از سنگ نیست روزگار سنگش می‌کند ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
اغازِشب بیداری ها؛ اغازِگریه ها؛ اغازِبهانه گیری های وقت و بی وقت؛ اغازِپرخواشگری ها؛ دلتنگیست ک میگیرد جانت را نفست را دلتنگیست که میگیرد زورهایت را شب هایت را قلبت را میگیرد میگیرد... :| https://eitaa.com/bestrong_s
بچه‌تر‌ که‌بودم‌ وقتی‌متنایی‌راجب‌رفتن‌و‌غمگین‌میخوندم‌ با‌خودم‌میگفتم‌:چراهمه‌درحال‌رفتنن چرا‌همه‌تو‌سفرن . .! نمیفهمیدم‌رفتن‌یعنی‌چی‌ فکرمیکردم‌رفتن‌یعنی‌جمع‌کردن‌همه‌زندگی و رفتن‌یه‌جای‌دور... الانکه‌بزرگتر‌شدم‌ فهمیدم‌نه! اینطوریاهم‌نیس... رفتن‌به‌معنای‌رفتن‌به‌جای‌دور‌نیس بلکه‌دورشدن‌ورفتن‌از‌زندگی‌همدیگه‌اس! چه‌بسا‌آدم‌هایی‌که‌فاصله‌شون‌فقط‌یک‌دیوار‌آجریه ولی‌خیلی‌دورن‌خیلی‌دور ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
وقتی یکی ازتون کمک خواست ، به جا غر زدن و پیچوندن ، خوشحال بشید چون کمک خواستن یعنی اینکه شما هنوز ارزش زندگی کردن دارید ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
غم فرستاده عشق است، عزیزش دارید که غریب است، از اقلیم وفا می آید :] https://eitaa.com/bestrong_s
دل زِ تن بردی و در جانی هنوز
دردها دادی و درمانی هنوز...
این تنها راه نجات من است حرف بزن ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
شعر و شراب و بوسه و قدری بغل مهمانِ من ما شاعران با یارِ خود مهمان نوازی میکنیم :] https://eitaa.com/bestrong_s
تو در آغوش کسی غیر خودم جا نشوی بخدا غیر خودم پیش کسی ما نشوی :] https://eitaa.com/bestrong_s