اغازِشب بیداری ها؛
اغازِگریه ها؛
اغازِبهانه گیری های وقت و بی وقت؛
اغازِپرخواشگری ها؛
دلتنگیست ک میگیرد جانت را
نفست را
دلتنگیست که میگیرد زورهایت را
شب هایت را
قلبت را
میگیرد
میگیرد...
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
بچهتر کهبودم
وقتیمتناییراجبرفتنوغمگینمیخوندم
باخودممیگفتم:چراهمهدرحالرفتنن
چراهمهتوسفرن . .!
نمیفهمیدمرفتنیعنیچی
فکرمیکردمرفتنیعنیجمعکردنهمهزندگی و رفتنیهجایدور...
الانکهبزرگترشدم
فهمیدمنه!
اینطوریاهمنیس...
رفتنبهمعنایرفتنبهجایدورنیس
بلکهدورشدنورفتناززندگیهمدیگهاس!
چهبساآدمهاییکهفاصلهشونفقطیکدیوارآجریه ولیخیلیدورنخیلیدور
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
وقتی یکی ازتون کمک خواست ، به جا غر زدن و پیچوندن ، خوشحال بشید چون کمک خواستن یعنی اینکه شما هنوز ارزش زندگی کردن دارید
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
غم فرستاده عشق است، عزیزش دارید
که غریب است، از اقلیم وفا می آید
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
شعر و شراب و بوسه و قدری بغل مهمانِ من
ما شاعران با یارِ خود مهمان نوازی میکنیم
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
تو در آغوش کسی غیر خودم جا نشوی
بخدا غیر خودم پیش کسی ما نشوی
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
آغوش تو دلچسب ترین حلقهی دنیاست!
زین حلقه مکن رحم به من؛تنگ ترش کن!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
عـشــق یـعـنـی ؛
وقت به آغوش کشیدنت
بـوی تُـو را بـگیــرد ،
ذره ذرهیِ وجــودم .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s