سعدی نمیاد بگه: "خاک توسرت که منو ول کردی و با یکی کمتراز من رفتی تو رابطه "
میاد اینطور میگه: "ببین از که بریدی و به که پیوستی"
بدین صورت . . .
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
بیبی همیشه میگفت:
"اونایی که روحشون به هم متعلق باشه
هرچقدر هم دنیا بازیشون بده و از هم دور بشن
باز هم به هم برمیگردن و تهش به هم ختم میشن "
میگم دلبر، تو بهم بگو... راسته؟✨
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
آدم عجولی مثل من از منتظر بودن متنفره، ولی اونقدری منتظر تو بودم که به عجول بودنم شک کردم، و تو هیچوقت نفهمیدی چقدر میخواستمت!
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
از خودم بابت اینکه تا لحظهی آخر به آدما محبت میکنم، رفتارمو بهتر میکنم، فرصت میدم، اهمیت میدم و تلاش میکنم همه چیزو درست کنم؛ متنفرم!
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
ببین من تموم لحظه هایی که میتونستم برای خودم باشم به تو فکر کردم, چطوری عذاب وجدان نداری؟!
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
تو آخرین عکسمون انقدر دوستم داری که باورم نمیشه دیگه نیستی!
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
اونی که بخواد بره بی سرو صدا میره
اگه دیدی داره با صدای بلند میگه منتظره منصرفش کنی.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
من به هرکسی نمیگم "حالم خوب نی"
اگه بهت گفتم "حالم بده" اینو بدون که یا تو باعث این حال بد منی یا فقط تو میتونی حالمو خوب کنی .
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
هرچقدر هم عاشق باشی
یک جایی از جنگیدن خسته میشوی
زانو میزنی
تمام هوای تلخ شکست را نفس میکشی
و دلتنگ میشوی رفتن آدمی را
که بود و نبودش تو را نیست کرد.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
گناهان خودت را نمیدانم اما اَشک های من . .
بیچاره ات میکند !
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
پایانهای تلخی را باید تجربه کنی تا به دوام نداشتن چیزهای زیبا ایمان بیاوری.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s