من به هرکسی نمیگم "حالم خوب نی"
اگه بهت گفتم "حالم بده" اینو بدون که یا تو باعث این حال بد منی یا فقط تو میتونی حالمو خوب کنی .
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
هرچقدر هم عاشق باشی
یک جایی از جنگیدن خسته میشوی
زانو میزنی
تمام هوای تلخ شکست را نفس میکشی
و دلتنگ میشوی رفتن آدمی را
که بود و نبودش تو را نیست کرد.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
گناهان خودت را نمیدانم اما اَشک های من . .
بیچاره ات میکند !
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
پایانهای تلخی را باید تجربه کنی تا به دوام نداشتن چیزهای زیبا ایمان بیاوری.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
نه ثروت تاکنون زاییده مردی
نه قصر و کاخ درمان کرده دردی
برو انسانیت را مشتری باش
قضاوت میشوی با آنچه کردی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
گاهی تنهایی یعنی همهی آدما کنارت باشن بجز اونی که تو منتظرشی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
احساس میکنم دیگه قرار نیست هیچوقت ناراحت شم، انقدر که بعضی چیزا تا الان ناراحتم کرده، تهش دیگه قراره عصبی شم، اونم کوتاه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
یک روزی من سکوت خواهم کرد و تو آن روز برای اولین بار مفهوم دیر شدن را خواهی فهمید
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اونی که بهش نزدیک میشی باید خیلی ارزششو داشته باشه، چون ادما هرچی به یکی نزدیکتر شن از بقیه دورتر میشن ، ممکنه به خاطر اون یهنفر خیلی موقعیت هارو از دست بدن .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
شما فكر میكنين آدما يهويی میرن،یهویی تغییر میکنن،ولی اشتباه میكنين!
آدما هی منتظر میمونن بفهمين، ببينين، انجام بدين، و تو اين مسير هربار كه نمیفهمين، نمیبينين، انجام نمیدين يه قدم میرن عقب!
وقتی ديگه همه چی خيلی دور و كوچيك شد روشونو برمیگردونن و برای هميشه میرن .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s