eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
من به هرکسی نمیگم "حالم خوب نی" اگه بهت گفتم "حالم بده" اینو بدون که یا تو باعث این حال بد منی یا فقط تو میتونی حالمو خوب کنی . :| https://eitaa.com/bestrong_s
هرچقدر هم عاشق باشی یک جایی از جنگیدن خسته میشوی زانو میزنی تمام هوای تلخ شکست را نفس میکشی و دلتنگ میشوی رفتن آدمی را که بود و نبودش تو را نیست کرد. :| https://eitaa.com/bestrong_s
‌گناهان خودت را نمیدانم اما اَشک های من . . بیچاره ات میکند ! :| https://eitaa.com/bestrong_s
پایان‌های تلخی را باید تجربه کنی تا به دوام نداشتن چیزهای زیبا ایمان بیاوری. :| https://eitaa.com/bestrong_s
تقصیر زمانه نیست ؛ آدم ها آدم هارا پیر می‌کنند :| https://eitaa.com/bestrong_s
غیرت یعنی این :| https://eitaa.com/bestrong_s
نه ثروت تاکنون زاییده مردی نه قصر و کاخ درمان کرده دردی برو انسانیت را مشتری باش قضاوت می‌شوی با آنچه کردی ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
گاهی ‏تنهایی یعنی همه‌ی آدما کنارت باشن بجز اونی که تو منتظرشی ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
‏احساس میکنم دیگه قرار نیست هیچوقت ناراحت شم، انقدر که بعضی چیزا تا الان ناراحتم کرده، تهش دیگه قراره عصبی شم، اونم کوتاه ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
یک روزی من سکوت خواهم کرد و تو آن روز برای اولین‌ بار مفهوم دیر شدن را خواهی‌ فهمید ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
اونی که بهش نزدیک میشی باید خیلی ارزششو داشته باشه، چون ادما هرچی به یکی نزدیکتر شن از بقیه دورتر میشن ، ممکنه به خاطر اون یه‌نفر خیلی موقعیت هارو از دست بدن . :] https://eitaa.com/bestrong_s
شما فكر می‌كنين آدما يهويی میرن،یهویی تغییر می‌کنن،ولی اشتباه می‌كنين! آدما هی منتظر می‌مونن بفهمين، ببينين، انجام بدين، و تو اين مسير هربار كه نمی‌فهمين، نمی‌بينين، انجام نمی‌دين يه قدم می‌رن عقب! وقتی‌ ديگه همه چی خيلی دور و كوچيك شد روشونو برمی‌گردونن و برای هميشه میرن . :] https://eitaa.com/bestrong_s