اونی که بهش نزدیک میشی باید خیلی ارزششو داشته باشه، چون ادما هرچی به یکی نزدیکتر شن از بقیه دورتر میشن ، ممکنه به خاطر اون یهنفر خیلی موقعیت هارو از دست بدن .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
شما فكر میكنين آدما يهويی میرن،یهویی تغییر میکنن،ولی اشتباه میكنين!
آدما هی منتظر میمونن بفهمين، ببينين، انجام بدين، و تو اين مسير هربار كه نمیفهمين، نمیبينين، انجام نمیدين يه قدم میرن عقب!
وقتی ديگه همه چی خيلی دور و كوچيك شد روشونو برمیگردونن و برای هميشه میرن .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
اون لحظه که با ذوق گوشیو قفل میکنی میزاری رو شکمت و با لبخند زل میزنی به سقف
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
روی نبودت هم حسابی تازه وا کردم
یاد تو می ارزد به بودنهای خیلی ها
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اشتباه نکن!
فاصله همیشه مسافت نیست.
ببین دلت کجاست
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
به شدت نياز داشتم با كسى حرف بزنم! تلفن رو برداشتم تا شمارهاى رو بگيرم اما هيچ كس رو نداشتم. دفترچه تلفنِ من پر از اسم هاى جور واجوره. اما وقتى دنبال كسى مى گردم تا بتونم باهاش حرف بزنم، میبينم كه به صورتِ مفتضحانهاى هيچ كس رو ندارم و اون اعدادى كه جلوىِ اسم ها نوشته شده مثلِ اعدادی که روىِ یک چکِ بى محل نوشته شده باشه، بی محل نوشته شده باشه بی ارزش و مسخره ان
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
بر بخار پنجره یک شب نوشتی عاشقم
خون شد انگشتم به آجر حک کنم ما بیشتر
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
یه چیزایی هم هست که شاید هیچوقت نفهمین، مثلا اینکه چقد یه نفر صداتونو گوش کرده، چقد عکساتونو نگاه کرده یا اینکه چقددوستتون داره . . .!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s