دل شکستی و شبی ، کسی از جنس خودت
خندهای تلخ به چشمان تَرَت خواهد کرد ...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
کاش هیچوقت از هم جدا نشن ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
کاش هیچوقت از هم جدا نشن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ماجرا های احساسی،
خطرناک تر از جنگ هستند...!
در نبرد
آدم یک بار بیشتر کشته نمی شود؛
ولی در عشق،
چندین بار...!
غیرت یعنی این
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
گاهی هم از شدت اندوه، دچار بُهت میشوی،
سکوت میکنی، واکنش نمیدهی، فریاد نمیزنی، سوگواری نمیکنی و فقط کسانی دردناکیِ این گونه درونریزی را میفهمند که دچار بهتِ پس از حوادث تکاندهنده و عظیم شدهباشند.
بهتزدگی چیزیست فراتر از بغض، خشم، رنج کشیدن و گریستن!
انگار زبانت را بریدهاند و پاهات را بریدهاند و اشکهات خشکیده و تمام وجودت را از ریشه، فلج کردهاند...
آدمی برای یک رنج «گریه» میکند؛
اما رنجهای پیاپی و دردهای شوکآور و عظیم،
آدمی را لال و ناتوان و فلج میکنند..
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
تو لایقِ بخشش نبودی
اما من لایقِ آرامش بودم، پس بخشیدم.
تو لایقِ احترام و ادب نبودی
من نخواستم شخصیت خودمو زیر سوال ببرم
پس در جوابِ بیاحترامی درست برخورد کردم.
تو لایقِ کمک من نبودی ، من لایقِ انسان بودن بودم
پس هر کاری از دستم بر اومد برات انجام دادم.
تو لایقِ توجه من نبودی
من لایقِ روح آزاد و قلبِ سَبُک بودم
پس ابرازش کردم.
تو لایقِ بودن توی زندگیِ من و خاطراتم نبودی
من لایقِ داشتن تجربههایِ سخت ،
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
″رفتم ، مرا ببخش و مگو او وفا نداشت ..
راهی بجز گریز برایم نمانده است ."
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
فریاد زد :
من باید قوی باشم او دیگر برنمیگردد
جملهاش که تمام شد بغضش فروپاشید
اشکهایش مثل دانههای باران روی
شهر گونهاش میبارید و احساساتش را غرق میکرد .
:|
https://eitaa.com/bestrong_s