eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
دل شکستی و شبی ، کسی از جنس خودت خنده‌ای تلخ به چشمان تَرَت خواهد کرد .‌.. ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
رنج بسیار کشیدیم که بمانی و نشد:) ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
شب بخیر غارتگر شب های بی مهتاب من منتی بر دل گذار امشب بیا در خواب من:)
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست! شبتون بخیر✨ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
صبحت بخیر رفیق 💛
ماجرا های احساسی، خطرناک تر از جنگ هستند...! در نبرد آدم یک بار بیشتر کشته نمی شود؛ ولی در عشق، چندین بار...! غیرت یعنی این :| https://eitaa.com/bestrong_s
گاهی هم از شدت اندوه، دچار بُهت‌ می‌شوی، سکوت می‌کنی، واکنش نمی‌دهی، فریاد نمی‌زنی، سوگواری نمی‌کنی و فقط کسانی دردناکیِ این گونه درون‌ریزی را می‌فهمند که دچار بهتِ پس از حوادث تکان‌دهنده و عظیم شده‌باشند. بهت‌زدگی چیزی‌ست‌ فراتر از بغض، خشم، رنج کشیدن و گریستن! انگار زبانت را بریده‌اند و پاهات را بریده‌اند و اشک‌هات خشکیده و تمام وجودت را از ریشه، فلج کرده‌اند... آدمی برای یک رنج «گریه» می‌کند؛ اما رنج‌های پیاپی و دردهای شوک‌آور و عظیم، آدمی را لال و ناتوان و فلج می‌کنند.. :| https://eitaa.com/bestrong_s
تو لایقِ بخشش نبودی اما من لایقِ آرامش بودم، پس بخشیدم. تو لایقِ احترام و ادب نبودی من نخواستم شخصیت خودمو زیر سوال ببرم پس در جواب‌ِ بی‌احترامی درست برخورد کردم. تو لایقِ کمک من نبودی ، من لایقِ انسان بودن بودم پس هر کاری از دستم بر اومد برات انجام دادم. تو لایقِ توجه من نبودی من لایقِ روح آزاد و قلبِ سَبُک بودم پس ابرازش کردم. تو لایقِ بودن توی زندگیِ من و خاطراتم نبودی من لایقِ داشتن تجربه‌هایِ سخت ، :| https://eitaa.com/bestrong_s
″رفتم ، مرا ببخش و مگو او وفا نداشت .. راهی بجز گریز برایم نمانده است ." :| https://eitaa.com/bestrong_s
فریاد زد : من باید قوی باشم او دیگر برنمیگردد جمله‌اش که تمام شد بغضش فروپاشید اشک‌هایش مثل دانه‌های باران روی شهر گونه‌اش میبارید و احساساتش را غرق میکرد . :| https://eitaa.com/bestrong_s