eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
گاهی هم از شدت اندوه، دچار بُهت‌ می‌شوی، سکوت می‌کنی، واکنش نمی‌دهی، فریاد نمی‌زنی، سوگواری نمی‌کنی و فقط کسانی دردناکیِ این گونه درون‌ریزی را می‌فهمند که دچار بهتِ پس از حوادث تکان‌دهنده و عظیم شده‌باشند. بهت‌زدگی چیزی‌ست‌ فراتر از بغض، خشم، رنج کشیدن و گریستن! انگار زبانت را بریده‌اند و پاهات را بریده‌اند و اشک‌هات خشکیده و تمام وجودت را از ریشه، فلج کرده‌اند... آدمی برای یک رنج «گریه» می‌کند؛ اما رنج‌های پیاپی و دردهای شوک‌آور و عظیم، آدمی را لال و ناتوان و فلج می‌کنند.. :| https://eitaa.com/bestrong_s
تو لایقِ بخشش نبودی اما من لایقِ آرامش بودم، پس بخشیدم. تو لایقِ احترام و ادب نبودی من نخواستم شخصیت خودمو زیر سوال ببرم پس در جواب‌ِ بی‌احترامی درست برخورد کردم. تو لایقِ کمک من نبودی ، من لایقِ انسان بودن بودم پس هر کاری از دستم بر اومد برات انجام دادم. تو لایقِ توجه من نبودی من لایقِ روح آزاد و قلبِ سَبُک بودم پس ابرازش کردم. تو لایقِ بودن توی زندگیِ من و خاطراتم نبودی من لایقِ داشتن تجربه‌هایِ سخت ، :| https://eitaa.com/bestrong_s
″رفتم ، مرا ببخش و مگو او وفا نداشت .. راهی بجز گریز برایم نمانده است ." :| https://eitaa.com/bestrong_s
فریاد زد : من باید قوی باشم او دیگر برنمیگردد جمله‌اش که تمام شد بغضش فروپاشید اشک‌هایش مثل دانه‌های باران روی شهر گونه‌اش میبارید و احساساتش را غرق میکرد . :| https://eitaa.com/bestrong_s
ناز کُنی، نَظر کُنی، قَهر کُنی، ستم کُنی گر که جَفا، گر که وَفا، از تو حذَر نمی‌کنم! :| https://eitaa.com/bestrong_s
ولی من هروقت بریدم و خسته شدم و فکر کردم که دیگه نمی‌تونم ادامه بدم؛ همین ی جمله منو نگه داشت که میگه: " تو درپناه خدایی و خدا هرگز دیر نمی‌کند...."💛🌱 :| https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
بعدا؟ بعدا دیگه با عشق نگاهت نمیکنم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
بعدا؟ ‏بعدا وجود نداره بعدا روز شب میشه بعدا علاقه از بین میره بعدا زندگی تموم میشه ‏بعدا تو می‌مونی و یک حسرت ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من اینجام و تو اونجایی چرا دوریم یه عالمه؟(: ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
رفت و شد غریبه زندگی همینه... :| https://eitaa.com/bestrong_s
اینکه هیچکس با ناراحتیت مثل من خورد نمیشه ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
کاش تو این تایما ک خودت نیستی ی کپی ازت داشتم(:
ماییم‌‌ و تو ای‌ جان‌ که‌ جِگر گوشه‌ مایی ♬ https://eitaa.com/bestrong_s