گاهی هم از شدت اندوه، دچار بُهت میشوی،
سکوت میکنی، واکنش نمیدهی، فریاد نمیزنی، سوگواری نمیکنی و فقط کسانی دردناکیِ این گونه درونریزی را میفهمند که دچار بهتِ پس از حوادث تکاندهنده و عظیم شدهباشند.
بهتزدگی چیزیست فراتر از بغض، خشم، رنج کشیدن و گریستن!
انگار زبانت را بریدهاند و پاهات را بریدهاند و اشکهات خشکیده و تمام وجودت را از ریشه، فلج کردهاند...
آدمی برای یک رنج «گریه» میکند؛
اما رنجهای پیاپی و دردهای شوکآور و عظیم،
آدمی را لال و ناتوان و فلج میکنند..
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
تو لایقِ بخشش نبودی
اما من لایقِ آرامش بودم، پس بخشیدم.
تو لایقِ احترام و ادب نبودی
من نخواستم شخصیت خودمو زیر سوال ببرم
پس در جوابِ بیاحترامی درست برخورد کردم.
تو لایقِ کمک من نبودی ، من لایقِ انسان بودن بودم
پس هر کاری از دستم بر اومد برات انجام دادم.
تو لایقِ توجه من نبودی
من لایقِ روح آزاد و قلبِ سَبُک بودم
پس ابرازش کردم.
تو لایقِ بودن توی زندگیِ من و خاطراتم نبودی
من لایقِ داشتن تجربههایِ سخت ،
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
″رفتم ، مرا ببخش و مگو او وفا نداشت ..
راهی بجز گریز برایم نمانده است ."
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
فریاد زد :
من باید قوی باشم او دیگر برنمیگردد
جملهاش که تمام شد بغضش فروپاشید
اشکهایش مثل دانههای باران روی
شهر گونهاش میبارید و احساساتش را غرق میکرد .
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
ناز کُنی، نَظر کُنی، قَهر کُنی، ستم کُنی
گر که جَفا، گر که وَفا، از تو حذَر نمیکنم!
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
ولی من هروقت بریدم و خسته شدم
و فکر کردم که دیگه نمیتونم ادامه بدم؛
همین ی جمله منو نگه داشت که میگه:
" تو درپناه خدایی و
خدا هرگز دیر نمیکند...."💛🌱
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
بعدا؟ بعدا دیگه با عشق نگاهت نمیکنم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
بعدا؟
بعدا وجود نداره
بعدا روز شب میشه
بعدا علاقه از بین میره
بعدا زندگی تموم میشه
بعدا تو میمونی و یک حسرت
♬
https://eitaa.com/bestrong_s