″رفتم ، مرا ببخش و مگو او وفا نداشت ..
راهی بجز گریز برایم نمانده است ."
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
فریاد زد :
من باید قوی باشم او دیگر برنمیگردد
جملهاش که تمام شد بغضش فروپاشید
اشکهایش مثل دانههای باران روی
شهر گونهاش میبارید و احساساتش را غرق میکرد .
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
ناز کُنی، نَظر کُنی، قَهر کُنی، ستم کُنی
گر که جَفا، گر که وَفا، از تو حذَر نمیکنم!
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
ولی من هروقت بریدم و خسته شدم
و فکر کردم که دیگه نمیتونم ادامه بدم؛
همین ی جمله منو نگه داشت که میگه:
" تو درپناه خدایی و
خدا هرگز دیر نمیکند...."💛🌱
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
بعدا؟ بعدا دیگه با عشق نگاهت نمیکنم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
بعدا؟
بعدا وجود نداره
بعدا روز شب میشه
بعدا علاقه از بین میره
بعدا زندگی تموم میشه
بعدا تو میمونی و یک حسرت
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
یادت باشه
جایی که تو دستت نمیرسه؛
خدا شاخه رو میاره پایین!
من این صحنه رو زیاد دیدم...
:|
https://eitaa.com/bestrong_s