هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اونجا که نزار قبانی میگه:
"اگر برای تو خیری داشت میماند،
اگر دوستدارت بود حرف میزد و
اگر مشتاقِ دیدنت بود می آمد"
دقیقا جوابِ نصف سوال هامونو داده
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
بعد از یه مدت طولانی
فهمیدن اینکه هیچ فرقی با بقیه واسش نداری
مثل یه سیلی میمونه
که ساعت ۴صبح تو اوج خواب بهت میزنن .
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
وقتی دستت با آب جوش سوخته، دونستن اینکه آدمایی هستن که کل بدنشون سوخته چیزی از دردی که میکشی کم نمیکنه ...
رنج هم همینه، حتی اگه بدونی و ببینی که همه ی آدمهای جهان حالشون از تو بدتره، از رنجی که میکشی کم نمیکنه
بعضی بارها تا ابد رو دوش آدم میمونه!
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
همیشه از آدمی ک بدترین شب زندگیمو برام ساخته متنفر بودم
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
محبوبمن
جزتو تمام جهان
از حوصلهی من خارج است
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
داریم واسه ادمایی خودمون و میکشیم که دو روز نباشیم یادشون میره اسممون چی بوده
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من حذف شدن آدمها رو به غریبه شدنشون ترجیح میدم
واقعاً ترجیح میدم بدونم ک فلان آدم از زندگیم رفته و دیگه هیچ نسبتی باهام نداره تا اینک بدونم همچنان هست ولی بود و نبودش فرق چندانی نداره
دوست دارم از آدمها خاطره ب جا بمونه ن صرفاً ی چهره و اسم آشنا
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
رفتم به خودم سر بزنم دیدم نیست
هرکه این گمشده را یافت نجاتش بدهد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s