eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
صبحت بخیر رفیق 💛
اونجا که نزار قبانی میگه: "اگر برای تو خیری داشت میماند، اگر دوستدارت بود حرف میزد و اگر مشتاقِ دیدنت بود می آمد" دقیقا جوابِ نصف سوال هامونو داده :| https://eitaa.com/bestrong_s
‌ بعد از یه مدت طولانی فهمیدن اینکه هیچ فرقی با بقیه واسش نداری مثل یه سیلی می‌مونه که ساعت ۴صبح تو اوج خواب بهت می‌زنن . :| https://eitaa.com/bestrong_s
وقتی دستت با آب جوش سوخته، دونستن اینکه آدمایی هستن که کل بدنشون سوخته چیزی از دردی که میکشی کم نمیکنه ... رنج هم همینه، حتی اگه بدونی و ببینی که همه ی آدمهای جهان حالشون از تو بدتره، از رنجی که میکشی کم نمیکنه بعضی بارها تا ابد رو دوش آدم میمونه! :| https://eitaa.com/bestrong_s
همیشه از آدمی ک بدترین شب زندگیمو برام ساخته متنفر بودم ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
‌محبوب‌من جزتو تمام‌ جهان‌ از حوصله‌ی‌ من‌ خارج‌ است ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
داریم واسه ادمایی خودمون و میکشیم که دو روز نباشیم یادشون میره اسممون چی بوده ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من ‏حذف شدن آدم‌ها رو به غریبه شدنشون ترجیح میدم واقعاً ترجیح میدم بدونم ک فلان آدم از زندگیم رفته و دیگه هیچ نسبتی باهام نداره تا اینک بدونم همچنان هست ولی بود و نبودش فرق چندانی نداره دوست دارم از آدم‌ها خاطره ب جا بمونه ن صرفاً ی چهره‌ و اسم آشنا ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
نازش که میکنم صفحه میره پایین :) ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
سکوت تنها زبانیه کِ توش ماهِرم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
رفتم ‌به‌ خودم‌ سر‌ بزنم‌ دیدم‌ نیست هر‌که ‌این ‌گمشده‌ را ‌یافت ‌نجاتش ‌بدهد ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
هـر صبح پروانه می‌شوم به هوای بازشدنِ چشم هایت(: