eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
من ‏حذف شدن آدم‌ها رو به غریبه شدنشون ترجیح میدم واقعاً ترجیح میدم بدونم ک فلان آدم از زندگیم رفته و دیگه هیچ نسبتی باهام نداره تا اینک بدونم همچنان هست ولی بود و نبودش فرق چندانی نداره دوست دارم از آدم‌ها خاطره ب جا بمونه ن صرفاً ی چهره‌ و اسم آشنا ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
نازش که میکنم صفحه میره پایین :) ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
سکوت تنها زبانیه کِ توش ماهِرم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
رفتم ‌به‌ خودم‌ سر‌ بزنم‌ دیدم‌ نیست هر‌که ‌این ‌گمشده‌ را ‌یافت ‌نجاتش ‌بدهد ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
هـر صبح پروانه می‌شوم به هوای بازشدنِ چشم هایت(:
. "مرد " اگر مرد باشد خودش می داند که وقتی آمد و عاشق کرد باید تا تهش بماند نه اینکه برود و بیاید رفت و آمد که کار" مرد" نیست کارِ عابرِ پیاده رهگذر است. ‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‎‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‌‎‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‎‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‌‎‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‎‌:| https://eitaa.com/bestrong_s
آنکه باورت دارد یک قدم جلوتر از کسی است که دوستت دارد...🌱💛 :| https://eitaa.com/bestrong_s
قول ها شیرین ترین دروغ ها هستن ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
ولی راست میگفت : رفتن های واقعی خداحافظی نداره ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
مهم نیست تو اون‌و پیدا کردی یا اون تورو، مهم نیست اول اون پیام میده یا تو، مهم نیست تو حساب میکنی یا اون، مهم نیست تو اولینِ اونی یا اون اولینِ تو، مهم نیست تو از اون بزرگتری یا اون از تو، چون توی یه رابطه تنها چیزی که مهمه، دوست داشتنِ واقعیه ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
گفته بودم که نرو ، گر بروی سست شوم قول دادی که بمانی و همینم کافیست ♬ https://eitaa.com/bestrong_s