اگه خدا خیری رو برات بخواد هیشکی نمی تونه جلوشو بگیره!
به خودش اعتماد کن.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صدقه بدم برات
شرو ازت دور کنم 💛
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
تو میروی و دل ز دست میرود
مرو !
که با تو هر چه هست میرود ...
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
قشنگیش به اینه که
اگه طرف بد بود ولش نكنی بری ،
کنارش بمونی جمع وجورش كنی
لازم بود خيلی جدی تر برخورد كنی
ولی درستش كنی !
دوست داشتن و موندن با کسی که
هیچ عیب و ایرادی نداره که هنر نیست.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
امروز طوری برایت اظهار نگرانی میکنند که انگار حیاتشان بسته به حضور تو است و فردا طوری از خاطرشان رفتهای که انگار هیچگاه در زندگیشان نبودهای.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
واقعا فکرمیکنی من سر کسی که دوسش دارم دست از تلاش کردن برمیدارم و کوتاه میام؟
نه عزیزم من خیلیم آدمی ام که صده خودمو میزارم و واسه داشتنت تلاش میکنم
اگه دیدی بیخیال شدم ، سرد شدم
بی دلیل نبوده ؛
قطعا اونقدر که من اومدم سمتت تو نیومدی ؛
قطعا علاقه ای که من بهت داشتم و ندیدم تو داشته باشی و خیلی چیزای دیگه ..
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
یه زمانی فکر میکردم فقط عشق کافیه، عشق همه چیزو حل میکنه؛
بعد مدتها متوجه شدم که عشق به احترام وصله، احترام به شخصیت، به ارزش، به زمان، به علایق و نظرات کسی که دوستش داریم؛
عشق وجود داره، از بین نمیره تو تا ابد میتونی بگی من عاشق اون آدمم اما احترامه که زنجیر محکم بین دو نفر میشه؛
عشق بدون احترام شاید تشکیل بشه اما بین اون دو نفر دووم پیدا نمیکنه، همهی سعیتونو بکنین برای طرفتون محترم باشین.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
امیدوارم یکیو سر راهتون بذاره که هی باخودتون بگید چه خوبه که دارمش..
:]
https://eitaa.com/bestrong_s