قشنگیش به اینه که
اگه طرف بد بود ولش نكنی بری ،
کنارش بمونی جمع وجورش كنی
لازم بود خيلی جدی تر برخورد كنی
ولی درستش كنی !
دوست داشتن و موندن با کسی که
هیچ عیب و ایرادی نداره که هنر نیست.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
امروز طوری برایت اظهار نگرانی میکنند که انگار حیاتشان بسته به حضور تو است و فردا طوری از خاطرشان رفتهای که انگار هیچگاه در زندگیشان نبودهای.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
واقعا فکرمیکنی من سر کسی که دوسش دارم دست از تلاش کردن برمیدارم و کوتاه میام؟
نه عزیزم من خیلیم آدمی ام که صده خودمو میزارم و واسه داشتنت تلاش میکنم
اگه دیدی بیخیال شدم ، سرد شدم
بی دلیل نبوده ؛
قطعا اونقدر که من اومدم سمتت تو نیومدی ؛
قطعا علاقه ای که من بهت داشتم و ندیدم تو داشته باشی و خیلی چیزای دیگه ..
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
یه زمانی فکر میکردم فقط عشق کافیه، عشق همه چیزو حل میکنه؛
بعد مدتها متوجه شدم که عشق به احترام وصله، احترام به شخصیت، به ارزش، به زمان، به علایق و نظرات کسی که دوستش داریم؛
عشق وجود داره، از بین نمیره تو تا ابد میتونی بگی من عاشق اون آدمم اما احترامه که زنجیر محکم بین دو نفر میشه؛
عشق بدون احترام شاید تشکیل بشه اما بین اون دو نفر دووم پیدا نمیکنه، همهی سعیتونو بکنین برای طرفتون محترم باشین.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
امیدوارم یکیو سر راهتون بذاره که هی باخودتون بگید چه خوبه که دارمش..
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
زندگی به اندازهی کافی پیچیده هست، دیگه تو رو خدا وقتی ناراحتین ، ساکت نباشین، حرف بزنین
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ما گشتهایم نیست
تو هم جستجو مکن
آن روزها گذشت! دگر آرزو مکن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
خبرت هست نفس در دلِ من تنگ شده؟
خبرت هست که هم دردی و هم درمانی؟!
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اگه یه روز تصمیم گرفتین یکیو از زندگیتون حذف کنید حتما دلیل این کارو بهش بگید، نزارید اون آدم تا آخر عمر از خودش متنفر بشه و خودشو سرزنش کنه که نتونسته شمارو نگه داره
♬
https://eitaa.com/bestrong_s