بلاخره یروزی بچیزی ازش میبینی و میفهمی اونم مثل بقیهس
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
تنهایی بیشتر از آنکه در مورد بودن آدمها باشد، در مورد نبودن آدمهاست، که بودن آدمها تنهایی آدم را کمتر نمیکند، اما نبودنشان آدم را از چیزی که هست هم تنهاتر میکند
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
این منم:
شکسته در تنهایی
خندان در کنار بقیه
حالم خوب میشه تو سکوت(:
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هر کجا هستی بخواب آرام ، ای جانان من...
من که هر شب با خیالت گرمِ صحبت می شوم(:
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
خطاب به معده ام : شماره کارت بده ارثی که از بابات خوردمو پس بدم ، تا لاقل انقدر راه نفسم رو از درد نگیری .
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
درحسرت ِدیدار ِتو آوارهترینم
هرچند که تا خانهي ِتو فاصلهاي نیست !
♬
https://eitaa.com/bestrong_s