eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
تنهایی بیشتر از آنکه در مورد بودن آدم‌ها باشد، در مورد نبودن آدم‌هاست، که بودن آدم‌ها تنهایی آدم را کمتر نمی‌کند، اما نبودن‌شان آدم را از چیزی که هست هم تنهاتر می‌کند ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
این منم: شکسته در تنهایی خندان در کنار بقیه حالم خوب میشه تو سکوت(: ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
هر کجا هستی بخواب آرام ، ای جانان من... من که هر شب با خیالت گرمِ صحبت می شوم(: ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
خطاب به معده ام : شماره کارت بده ارثی که از بابات خوردمو پس بدم ، تا لاقل انقدر راه نفسم رو از درد نگیری . ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست! شبتون بخیر✨ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
دلتنگیِ دیگه ؛ وقتی یقه‌تو بگیره به این راحتیا که ول کن نمیشه !
درحسرت ِدیدار ِتو آواره‌ترینم هرچند که تا خانه‌ي‌ ِتو فاصله‌اي‌ نیست ! ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
دیر کردی، انقدری دیر کردی که بتونم فراموشت کنم و دیگه بهت فکر نکنم و بهت اهمیت ندم و برام مهم نباشی، تو دیر کردی، دیر اومدی، دیر نرسیدی، نخواستی که بیای نخواستی که برسی میتونستی باشی میتونستی بیای اما نیومدی چون نخواستی، دیر اومدی و بهم وقت دادی که قلبمو از تو خالی کنم و ازت ممنونم، فقط دیگه سعی نکن برگردی به جایگاه قبلیت، چون انقدر بی فایدس که انگار بخوای شنای ساحل و بشماری ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
چند خطی گله دارم ز غمت می‌خوانی؟ تا ته این غزلم، خیره به من می‌مانی؟ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s