واسم مهم نیست کی میخواد باشه کی میخواد نباشه ، کی بمونه کی بره.
اما یه چیزی که خیلی مهمه اینه که تو باید باشی!
درسته گاهی اوقات اذیتت میکنم ،
اما تو برام مهم تر از هرچیزی که فکرشو بکنی هستی!
اونقدر برام با ارزشی که هیچ آدمی به اندازهی تو واسه من ارزش نداره .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
طغیان های درون
جز آشفته کردن ِ
من چیزی دیگر در
دستانم نمیگذارد ؛
مفید نیستند و من
هم از برای همین
جنگ کنندهی این
میدان ِدوطرف باخت،
هستم .
بعضی چشما یه جوری لمست میکنن که هیچ دستی هیچوقت نمیتونه .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
من میخوام که باشی، نگفتم نیاز دارم، گفتم میخوام باشی، و این خواستن بخاطر نیازم نیست، بخاطر پیدا نشدن ادمای بهتر از تو نیست، اتفاقا بهتر از تو زیاد هست ولی واسه من بهتر نیستن، بخاطر حسیه که ازت میگیرم و مسیری که میتونیم باهم داشته باشیمه، شاید سخت بشه یه جاهایی، شاید ناراحت باشیم یه تایمایی، شاید دور بشیم از هم، ولی هرچی بشه تا تهش کنار هم میشه باشیم؟
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
کاش هیچوقت از هم جدا نشن ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
کاش هیچوقت از هم جدا نشن
↯
https://eitaa.com/bestrong_s