eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
هم بی احساس ترین
هم خوش برخورد ترین آدمم
هم سرد ترین
و همه اینا بستگی داره طرف مقابلم کی باشه
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست! شبتون بخیر✨ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
دلم میخواد بشینم همه حرفایی که یه عمر نتونستم به کسی بزنم رو بنویسم: همه اتفاقایی که لِهم کرد و هیچ کس نفهمید رو بنویسم! دلیل همه عصبانیتام،ناراحتیام،بی‌حسیام، بی‌اعتمادیام،بدبینیام،سنگ بودنام،همشونو بنویسم! همه اون حرفایی که حتی نمیتونستم به خودم بگمشون رو بنویسم، انقدر بنویسم تا مخم خالی بشه و چشمام پُر، انقدر بنویسم که دیگه حرفی نمونه تو گلوم، یه بار برای همیشه همشون رو بنویسم و بعد همشو آتیش بزنم! :| https://eitaa.com/bestrong_s
صبحت بخیر رفیق 💛
«تو نباشی، من به یک پلک زدن خواهم مُرد.» :| https://eitaa.com/bestrong_s
آزرده دل از کویِ تو رفتیم و نگفتی کی بود؟ کجا رفت؟ چرا بود و چرا نیست؟! ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من اگه بخوام تنهایی رو معنا کنم میگم: بعد از شنیدن خبرهای خوب؛ کسی رو نداشته باشی که براش تعریف کنی ♬ https://eitaa.com/bestrong_s