هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
دلم میخواد بشینم همه حرفایی که یه عمر نتونستم به کسی بزنم رو بنویسم:
همه اتفاقایی که لِهم کرد
و هیچ کس نفهمید رو بنویسم!
دلیل همه عصبانیتام،ناراحتیام،بیحسیام،
بیاعتمادیام،بدبینیام،سنگ بودنام،همشونو بنویسم!
همه اون حرفایی که حتی نمیتونستم به خودم بگمشون رو بنویسم، انقدر بنویسم تا مخم خالی بشه و چشمام پُر، انقدر بنویسم که دیگه حرفی نمونه تو گلوم، یه بار برای همیشه همشون رو بنویسم و بعد همشو آتیش بزنم!
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
آزرده دل از کویِ تو رفتیم و نگفتی
کی بود؟
کجا رفت؟
چرا بود و چرا نیست؟!
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من اگه بخوام تنهایی رو معنا کنم میگم:
بعد از شنیدن خبرهای خوب؛ کسی رو نداشته باشی که براش تعریف کنی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اسم قاتل ها بد در رفته وگرنه هممون با حرفامون خیلیارو کشتیم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
دعا کن مرگ من را از غمِ عشقَت رها سازد
وگرنه تا قیامت روی آزادی نمیبینم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s