eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست! شبتون بخیر✨ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
دلم میخواد بشینم همه حرفایی که یه عمر نتونستم به کسی بزنم رو بنویسم: همه اتفاقایی که لِهم کرد و هیچ کس نفهمید رو بنویسم! دلیل همه عصبانیتام،ناراحتیام،بی‌حسیام، بی‌اعتمادیام،بدبینیام،سنگ بودنام،همشونو بنویسم! همه اون حرفایی که حتی نمیتونستم به خودم بگمشون رو بنویسم، انقدر بنویسم تا مخم خالی بشه و چشمام پُر، انقدر بنویسم که دیگه حرفی نمونه تو گلوم، یه بار برای همیشه همشون رو بنویسم و بعد همشو آتیش بزنم! :| https://eitaa.com/bestrong_s
صبحت بخیر رفیق 💛
«تو نباشی، من به یک پلک زدن خواهم مُرد.» :| https://eitaa.com/bestrong_s
آزرده دل از کویِ تو رفتیم و نگفتی کی بود؟ کجا رفت؟ چرا بود و چرا نیست؟! ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من اگه بخوام تنهایی رو معنا کنم میگم: بعد از شنیدن خبرهای خوب؛ کسی رو نداشته باشی که براش تعریف کنی ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
اسم قاتل ها بد در رفته وگرنه هممون با حرفامون خیلیارو کشتیم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
دعا کن مرگ من را از غمِ عشقَت رها سازد وگرنه تا قیامت روی آزادی نمی‌بینم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
داروی دردم گر تویی در اوج بیماری خوشم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
همه‌ چیزش‌ را از دست‌ داده‌ بود، حتی‌ تنهایی‌اش‌ را ♬ https://eitaa.com/bestrong_s